Click down here

CI













Aku Cik Innocent.
Aku seorang perempuan biasa.
Aku anak perempuan sulung yang stubborn daripada 3 beradik(semua perempuan).
Aku suka warna yang soft but my favourite colour tetap pink till forever.
Aku bukan budak pandai & slow learner. 
Aku seorang yang lemah ingatan, lambat pick up & blurrr.
Aku menduduki 
  • UPSR pada tahun 1998
  • PMR pada tahun 2006
  • SPM pada tahun 2008
  • STPM pada tahun 2010
di 3 buah sekolah di Negeri Melaka.
Tahun 2015, aku grad sebagai pelajar Ijazah Sarjana Muda dengan Kepujian disalah sebuah IPTA di Malaysia.
InshaAllah tahun 2018, aku grad sebagai pelajar Sarjana di Uni yang sama aku grad pada tahun 2015.
Mak & ayah aku seorang yang tegas & hendak yang terbaik untuk ketiga puteri mereka. 

"Bila kamu tidak tahan lelahnya belajar, maka kamu akan menanggung peritnya kebodohan.” - Imam Syafie -

No comments:

Post a Comment