Click down here

Super Spontan Akhir 2012: Lagu sakit hati dimaki bos


Suhaimi:
Aku sakit hati di maki bos
Rasa macam diri nak terbobos
Aku balik rumah makan mi rebus
Itu perasaanku tak dapat ditebus
Tak dapat di tebus
Ohh yeaaa...
Tauke:
Aduhai bos,
Kenapa kau nak marah
Bukannya aku tak buat kerja
Tapi mulut kau sangat celupar
Celupar...
Ropi:
Bos aku tak suka aku
Sakit hati, sakit hati, sakit hati
Oh my god
Sakit hati...
Rahim:
Bos, harap kau dapat mengerti bos
Bukan aku yang ____ maki
Tapi ada pekerja lain yang ____ bos
Aku pekerja lama di sini bos
Kau tak faham
Cuba tengok CCTV
CCTV...
Johan:
Satu hari aku datang lambat
Bos dah maki-maki aku
Aku cakap "bos mana ada saya lambat"
Bos cakap "hey kau boleh angkat kaki"
Angkat kaki...
Zizan:
Bila bos marah aku
Ku angkat kaki ku
Terkena muka mu
Baru padan muka mu bos
Hey
Kau ingat aku kuli
Kau ingat aku bangsat sangat
Hey
Jangan sampai aku tumbuk mukamu bos
Bila ku marah, bila ku marah
Kau akan menyerah
Kini ku marah, jangan biarkan aku begini
Nanti ku sepak
Nanti ku akan cari bomoh
Aku buat kau sakit
Aku buat kau mampus
Engkaulah bos yang paling teruk dalam asia
Ramai-ramai:
Jangan buatku marah...
Sakit...
Sakit hati...
Rahim:
Fahami perasaan kami bos
Kami nak pergi dari sini bos
Gaji pun tak naik bos
Apa nak jadi bos, apa nak jadi bos
Jangan sampai
Kami yang maki bos

Maklumat tambahan:
 ___ : tak jelas apa yang Rahim sebut *kawan2 komen sikit agak2 apa yg Rahim sebut ye. Tq guys*

No comments:

Post a Comment